ردیابی گوشی تلفن همراه در ایرانسل
ردیابی گوشی تلفن همراه
سامانه پیامکی# ۶۱۰۱* به منظور ردیابی گوشی‌های مفقود یا دزدیده شده، در اختیار شما قرار داده شده است.

*اگر مشترک ایرانسل هستید، با شماره 700 یا 7033 (از خط ایرانسل) یا ۰۹۳۷۷۰۰۰۰۰۰ یا ۰۹۳۷۷۰۳۳۰۰۰ (از سایر خطوط) تماس بگیرید یا به نمایندگی های ایرانسل برای درخواست مسدود نمودن سیم‌کارت خود اقدام کنید.

**پس از شماره‌گیری کد #6101* پیام‌هایی درباره ضوابط استفاده از سرویس، تاییدیه کسر هزینه ثبت درخواست از اعتبار موجود در سیم‌کارت ایرانسل، سیم‌کارت فعال در گوشی در زمان مفقودی، مراحل و مدت زمان مسدودی سیم‌کارت دریافت می‌کنید.

***تا زمان تکمیل فرآیند ثبت درخواست و دریافت این پیامک، هیچ هزینه‌ای از حساب شما کسر نمی‌شود.

  • درخواست ردیابی از طریق این سامانه پیامکی صرفاً باید از طریق یک سیم‌کارت ایرانسل (به غیر از سیم‌کارت مورد درخواست ردیابی) صورت گیرد.

  • برای ثبت درخواست ردیابی حداقل ۵ روز باید از تاریخ مسدودی سیم‌کارت گذشته باشد. در صورت اقدام پیش از ۵ روز، شماره موجود در گوشی مفقودی/مسروقه به عنوان سارق به مراجع قضایی اعلام می‌شود که موجب مردود شدن نتیجه ردیابی خواهد شد.
  • هزینه استفاده از خدمات سرویس ردیابی تنها ۱۰۰ تومان به ازای ثبت هر درخواست است. اگر سیم‌کارت شما اعتباری باشد این هزینه از اعتبار سیم‌کارت‌تان کسر می‌شود و در صورتی که سیم‌کارت شما دائمی باشد این هزینه به صورتحساب دوره بعد شما اضافه می‌شود.
  • در صورت مثبت بودن پاسخ، پیامکی مبنی بر نتیجه ردیابی شامل تاریخ ردیابی برای شما ارسال می‌شود. در این صورت شما می‌توانید به مراجع قضایی مراجعه کنید و برای دریافت دستور قضایی مربوط اقدام کنید. کد پیگیری و تاریخ ردیابی باید حتما در نامه قضایی ذکر شود. حداکثر مهلت ارائه نامه مزبور به شرکت ایرانسل شش ماه از تاریخ وصول پیامک است.
  • ازم است پیش از اقدام جهت ردیابی، سیم‌کارت موجود در گوشی مسروقه مسدود شود.
  • عدم رعایت موارد ذکر شده که ممکن است منجر به نتیجه نامعتبر و یا منفی شود مانع از کسر هزینه سرویس نمی‌شود.
  • این سرویس صرفاً مثبت یا منفی بودن نتیجه ردیابی را مشخص می‌کند و ارائه اطلاعات هویتی مربوط به فرد استفاده کننده از گوشی مستلزم ارائه دستور قضایی است.
  • با شماره‌گیری این کد، تایید می‌کنید که مدارک و مستندات مربوط به مالکیت سریال گوشی مفقود و یا دزدیده شده را در اختیار دارید و در صورت اثبات خلاف آن، لازم است در برابر هرگونه ادعای احتمالی در کلیه مراجع ذی‌صلاح پاسخگو باشید.
  • شما متعهد می‌شوید اطلاعات درخواست شده از طریق سامانه #۶۱۰۱* را به درستی پاسخ داده‌اید و شخصاً مسئول هرگونه اطلاعات خلاف واقع هستید.