اینترنت نامحدود
ایرانسل بسته اینترنت نامحدود همراه عرضه کرد

ایرانسل با هدف افزایش سطح رضایت مشترکان، مدیریت ترافیک و استفاده بهینه‌تر از اینترنت همراه، برای اولین بار در کشور بسته های اینترنت نامحدود همراه را به مدت محدود در اختیار مشترکان خود قرار داد. 

به گزارش روابط عمومی ایرانسل، پس از ارائه بسته‌های افزایشی متنوع اینترنت همراه و استقبال مشترکان از این بسته ها، ایرانسل با هدف افزایش سطح رضایت مشترکان، مدیریت ترافیک و استفاده بهینه‌تر از اینترنت همراه، برای اولین بار در کشور بسته های نامحدود اینترنت همراه را به مدت محدود در اختیار مشترکان خود قرار داد. 
 
براساس این گزارش، بسته شبانه اینترنت نامحدود همراه ایرانسل با اعتبار زمانی یک روزه با قیمت ۳هزار تومان و بسته شبانه نامحدود هفتگی ایرانسل هم با قیمت ۱۰هزار تومان از طریق کددستوری ویژه #۵*۵۵۵* در اختیار مشترکان سیم کارت های اعتباری ایرانسل قرار گرفته است. 
 
بدین ترتیب مشترکان اعتباری ایرانسل می‌توانند بر اساس برآورد خود از نیازشان به اینترنت، مناسب‌ترین بسته را در دوره‌های روزانه و هفتگی شبانه انتخاب نموده و هزینه اینترنت همراه خود را تا حد چشمگیری کاهش دهند. بسته‌های نامحدود شبانه ایرانسل در بازه زمانی ساعت ۲ تا ۸ صبح قابل استفاده هستند. با انتخاب صحیح بسته اینترنتی خود، میتوانید یک اینترنت ارزان در اختیار داشته باشید.