اینترنت نامحدود همراه اول
اینترنت نامحدود همراه اول

کدهای دستوری اینترنت نامحدود همراه اول

بعضی‌اوقات، با توجه به نوع نیازِ استفاده‌تان از اینترنت، بسته‌های اینترنت نامحدود همراه اول کاملا مناسب به نظر می‌رسند. البته توجه داشته باشید که این بسته‌ها با وجود اینکه عنوان «نامحدود» را دارند، اما باز هم سقف دانلود محدودی دارند و سطح دانلود تا سرعت اعلام‌شده نیز محدود است.

اما دلیل این کار چیست؟ پهنای باند اینترنت هر شرکتی مشخص است و این یعنی اگر کاربری بیش از اندازه دیتا دانلود کند ممکن است این به روی تجربه کاربری و سرعت دیگر مشترکین تأثیر منفی بگذارد و باعث شود تا پایداری اینترنت آن‌ها از بین برود.

به همین دلیل شرکت‌ها برای بسته‌های نامحدود خود حد بالا یا همان مصرف منصفانه تعیین می‌کنند. عدد مشخص شده به این معناست که شما با حداکثر سرعت اپراتور خود می‌توانید این حجم را دانلود یا آپلود کنید اما به محض این که عدد مشخص شده به پایان رسید سرعت دانلود و آپلود شما به مقدار تعیین شده توسط شرکت ارائه دهنده کاهش می‌یابد.

کدهای دستوری اینترنت نامحدود همراه اول

بعضی‌اوقات، با توجه به نوع نیازِ استفاده‌تان از اینترنت، بسته‌های اینترنت نامحدود همراه اول کاملا مناسب به نظر می‌رسند. البته توجه داشته باشید که این بسته‌ها با وجود اینکه عنوان «نامحدود» را دارند، اما باز هم سقف دانلود محدودی دارند و سطح دانلود تا سرعت اعلام‌شده نیز محدود است. در این بخش، شما می‌توانید کد‌های دستوری اینترنت نامحدود همراه اول را مشاهده کنید و یکی از آن‌ها را با توجه به نیاز خود فعال کنید.

بسته نامحدود همراه اول

1 بامداد تا 11 صبح سی‌روزه نامحدود دارای سیاست مصرف منصفانه و اعمال محدودیت سرعت برای مصارف بالاتر از 100گیگ

مخصوص سیم کارت های اعتباری و دائمی

کد فعالسازی

33232#*100*