امور مشترکین شاتل موبایل
شاتل موبایل برای اولین بار در ایران، سیمکارت هوشمند به مشترکین خود ارائه میدهد.
فناوری سیمکارت هوشمند شاتل موبایل، به طور مداوم شبکه و آنتن موجود در موقعیت جغرافیایی مشترک را تحلیل و به صورت خودکار با کیفیتترین پوشش شبکههای 3G و 4G/LTE را در هر منطقه از کشور انتخاب میکند.
مزایا و ویژگیها
پوشش سراسری 3G و 4G
انتقال مانده اینترنت به دوره بعد
تعرفه ویژه مصرف آزاد اینترنت
مدیریت حساب اینترنتی
طرح های تشویقی
پشتیبانی 24 ساعته
خرید سیم کارت شاتل موبایل
برای خرید سیم کارت هوشمند شاتل موبایل می توانید به فروشگاه حضوری راهبردنت نمایندگی شاتل موبایل مراجعه فرمایید.
- چند نکته مهم:
- ارائه اصل کارت ملی یا شناسنامه جدید به همراه سیم کارت و تلفن همراه به نام متقاضی الزامی می باشد.
- شاتل موبایل امکان انتخاب شماره توسط متقاضی را فراهم نموده است.
تعویض سیم کارت شاتل موبایل
ممکن است به دلایل مختلفی همچون مفقود شدن، آسیب دیدن سیمکارت، سوختن سیمکارت و…، ناگزیر شوید سیمکارت خود را تعویض کنید. در این حالت شماره تلفن همراه شما تغییر نمیکند و تنها سیم کارت شما تعویض خواهد شد.مشترکین میتوانند به فروشگاه حضوری راهبردنت نمایندگی شاتل موبایل مراجعه و سیم کارت شاتل موبایل خود را تعویض کنند.
- چند نکته مهم:
- ارائه اصل کارت ملی یا شناسنامه جدید و اطلاع از شماره شاتل موبایلی الزامی می باشد.
- در تعویض سیمکارت هیچ تغییری در اطلاعات حساب مشترک و تعرفه و همچنین بستههای فعال مشترک اعمال نمی شود.
- با تعویض هر سیمکارت اطلاعات موجود در آن (همچون دفترچه تلفن ذخیره شده و یا پیامهای ذخیره شده در سیمکارت) از بین میرود.
- در صورت دایمی بودن سیم کارت مشترک، اگر سیمکارت به دلیل بدهی مسدود باشد، مشترک باید ابتدا بدهی خود را پرداخت و سپس برای تعویض سیمکارت اقدام کند.
نشانی و ساعات کاری فروشگاه راهبردنت
اشتراک گذاری