سوالات متداول

قــبــل از خــریــد

چگونه می توانم از فروشگاه راهبردنت خرید کنم؟

به سادگی کالای مورد نظر خود را در سایت راهبردنت انتخاب نموده سپس در بخش بعدی تعداد کالا، مشخصات خریدار، آدرس پستی، تلفن همراه و شیوه ارسال را ثبت نمایید و در مرحله نهایی از طریق درگاه الکترونیکی بانکها نسبت به پرداخت اقدام نمایید و در سریعتر ترین زمان سفارش خود را از طریق اپراتورهای پستی تحویل بگیرید.

چگونه می توانم به راهبردنت اعتماد کنم؟

راهبردنت دارای نماد اعتماد الکترونیکی دو ستاره می باشد که توسط مرکز توسعه تجارت الکترونیکی وزارت صنعت، معدن و تجارت پس از بررسی فروشگاه اینترنتی و تطابق نحوه عملکرد آن با قوانین، اعطا می‏‌شود و کسب و کار اینترنتی دارای نماد به صورت مداوم تحت بررسی این سازمان قرار دارد. نماد سامان دهی هم از طرف مرکز فناوری اطلاعات و رسانه های دیجیتال اعطا می شود. برای اطمینان بیشتر شما می‏‌توانید در صفحه اصلی وب سایت راهبردنت با کلیک روی این نماد ها مجوز ها را رویت نموده و اطمینان خاطر پیدا کنید.ضمنا امکان خرید حضوری در فروشگاه راهبردنت نیز میسر می باشد.

آیا امکان مراجعه و خرید حضوری در فروشگاه وجود دارد؟

بله ،در ساعات کاری فروشگاه مراجعه بفرمایید.

آیا امکان ارسال کالا به شهرستانها وجود دارد؟

بله ،کالای خریداری شده از طریق اپراتور های پستی به تمام نقاط ایران ارسال می شوند.

آیا امکان ارسال کالا و تسویه وجه آن در هنگام تحویل وجود دارد؟

اولویت راهبردنت پرداخت آنلاین است ولی بسته به شرایط روز امکان تغییر شیوه پرداخت فراهم می باشد .خواهشمند است در صورتی که امکان پرداخت آنلاین فراهم نمی باشد با بخش فروش تماس حاصل نمایید.

غیر از پرداخت آنلاین شیوه های دیگری برای پرداخت وجه فراهم می باشد؟

بله، لطفا برای دریافت شیوه های دیگر اینجا کلیک کنید.

حداکثر زمانی که یک کالا به دست مشتری میرسد چه قدر است؟

در ساعت اداری و شهر تهران 100 دقیقه و شهرستان 24 تا 72 ساعته

آیا امکان خرید عمده از فروشگاه وجود دارد؟

بله ،فقط لطفا در سفارشات عمده قبل از خرید هماهنگی بابت موجودی و قیمت صورت پذیرد.

آیا گارانتی کالاها معتبر و قابل پیگیری است؟

بله ،راهبردنت به شدت علاقه مند است رضایت مشتریان را در حد اعلا حفظ کند که اولین خرید آخرین خرید مشتری نشود و به همین دلیل کالاهای با کیفیت به فروش می رساند وقالب کالاهای فروشگاه دارای گارانتی معتبر می باشند ولی با توجه به شرایط بازار و کمبود واردات و ماهیت مصرفی برخی کالاها مانند آدابتور و باطری کالای بدون گارانتی نیز موجود می شود.

آیا بعد از فاکتور شدن امکان تغییر سفارش فراهم می باشد؟

بله، تا قبل از ارسال سفارش این امر ممکن می باشد.

آیا می توانم تلفنی سفارشم را ثبت کنم؟

بله، لطفا با شماره 91006617-021 تماس حاصل نمایید.

آیا امکان پرداخت قسطی سفارش فراهم می باشد؟

خیر، در حال حاضر امکان پرداخت بصورت اقساط وجود ندارد.

آیا امکان دارد کالایی که مشاهده می کنم ناموجود باشد؟

خیر، تمام کالاهایی که مشاهده می‌کنید و قابلیت خرید دارند در انبار راهبردنت موجود می باشد.و اگر چنین مشکلی نیز رخ دهد وجه پرداختی شما در سریعترین زمان مسترد می گردد.

سفارشم را به صورت اینترنتی پرداخت نمودم وجه از حسابم کسر شده ولی پرداخت سفارشم تایید نشده است؟

ممکن است بدلیل اختلال در درگاه بانکی، انتقال وجه به بانک ناقص باشد . در اینصورت وجه بصورت خودکار طی ۷۲ ساعت کاری مجدد بحساب شما برمیگردد.تاکید می شود، در این مورد نیازی به تماس با پشتیبانی ندارید.

آیا کالاها بصورت رایگان ارسال میشود؟

بله ،سفارشات بالای 200 هزار تومان در تهران به صورت رایگان ارسال می شود.

آیا فروشگاه دارای ای نماد Enamad است یا خیر؟

بله راهبردنت دارای نماد دو ستاره اینماد ،نماد سازماندهی و عضو اتحادیه فناوران رایانه تهران می باشد.

نحوه پرداخت هزینه کالا از طریق درگاه پرداخت چگونه است؟

هنگام ثبت سفارش میتوانید پرداخت اینترنتی را انتخاب نمایید و بعد از وارد شدن به درگاه ،اطلاعات پرداخت خود را وارد کنید.
برای پرداخت اینترنتی شما نیاز به موارد زیر دارید :
شماره کارت (شماره ۱۶ رقمی روی عابر بانک )
رمز دوم  پویا کارت (از بانک مربوطه دریافت کنید)
CCV2 (کد ۳ یا ۴ رقمی است که روی کارت‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌های بانکی درج شده)
تاریخ انقضاء مندرج روی عابر بانک

فعال سازی سیم کارت های مودم و یا سیم کارت های خام به چه صورت است؟

برای فعال سازی سیم کارت بعد از خرید به دفاتر امور مشترکین تلفن همراه مراجعه نمایید.

امکان فعال سازی سیم کارت توسط راهبردنت میسر می باشد.

امکان فعال سازی سیم کارت در فقط در تهران و با پرداخت هزینه اعزام کارشناس احراز هویت فراهم می باشد.

ایا می‌توان بدون مودم و تنها از طریق گوشی تلفن همراه مستقیما به شبکه TD-LTE متصل شد؟

فقط اگر گوشی شما از باند فرکانسی 3500 مگاهرتز پشتیبانی کند می توانید به طور مستقیم به اینترنت TD-LTE متصل شوید.

آیا می شود مودم را جهت شارژ، با کابل به آداپتور گوشی اندروید زد؟

بله، مودم را می توانید جهت شارژ به هر شارژ یو اس بی، همانند شارژر موبایل، خروجی یو اس بی تلویزیون و…که عموما ولتاژ خروجی 5 ولت دارند، متصل نمود.

چگونه رمز WiFi مودم های خود را تغییر بدهیم؟

هنگامی که به مودم متصل هستید با وارد نمودن ادرس 192.168.1.1 (بسته به نوع مودم) در قسمت مرورگر خود و وارد نمودن username و password (هر دو admin ) وارد پنل مودم شده و در گزینه WiFi ، وارد قسمت SSIDشوید و گزینه های زیر را تغییر داده سپس روی گزینه SAVE کلیک نمایید تا تغییرات ذخیره شوند.
SSID برای تغییر نام شبکه WiFi
WiFi password برای تغییر رمز عبور

بعد از خرید، مودم را چگونه تنظیم کنم؟

به بخش وبلاگ راهبردنت مراجعه بفرمایید.

چگونه برای مودم یا سیم کارت بسته اینترنتی خریداری کنم؟

با مراجعه به بخش خرید آنلاین شارژ و بسته اینترنتی سایت راهبردنت می توانید نسبت به خرید اقدام نمایید.

بستن
مقایسه