گوشی ال جی جی ۴ پرو با بدنه ای فلزی در راه است

مدتی است که شایعه شده کمپانی ال جی برای نیمه دوم سال ۲۰۱۵ پرچم دار جدیدی را تدارک دیده است ، موضوعی که البته به طور ضمنی توسط خود ال جی هم تایید شده است.حالا بر اساس گزارش جدیدی که ET News گفته شده که این گوشی رده بالای جدید ال جی جی ۴ پرو نام داشته که با بدنه ای فلزی روانه بازار خواهد شد.به گفته ET News ، ال جی برای ایجاد تفاوت بین G4 و G4 Pro از فلز در بده G4 Pro استفاده کرده و این ویژگی علاوه بر امکان ایجاد طرح‌های جدید، پتانسیل بیشتری را برای فروش گوشی‌ها به وجود می‌آورد.

یکی از دلایل که در حال حاضر سبب شده تا LG بدنه‌ی فلزی را برای گوشی‌های خود انتخاب نکند، هزینه‌ی بالاتر تولید آن نسبت به پلاستیک می‌باشد. در حال حاضر، کمپانی‌های سامسونگ و اپل پرچم‌دارانی از جنس فلز داشته و فروش بسیار خوبی نیز دارند و البته قیمت گوشی‌های آنها نیز بیشتر از سایر محصولات بازار است. با اینکه کمپانی HTC نیز در وضعیت خوبی به سر نمی‌برد، حتی این شرکت نیز پرچم‌داری از جنس فلز دارد.

جدای از این مسائل، هنوز ممطئن نیستیم که LG قصد داشته باشد تا پس از نام G4، کلمه‌ی Pro را نیز به این گوشی‌هوشمند اضافه کند. حتی اگر این اتفاق نیز بیفتد، احتمالا باید شاهد یک گوشی‌هوشمند با اندازه‌ای بزرگتر از G4 باشیم. دلیل این موضوع نیز محصولات قبلی این شرکت همچون G Pro 2 می‌باشد که صفحه‌نمایشی ۵.۹-اینچی داشت.

متاسفانه هنوز هیچگونه اطلاعاتی از مشخصات فنی و ویزگی های این گوشی منتشر نشده است.با این حال اگر شایعات مربوط به LG G4 Pro صحیح باشد ، به زودی شاهد اطلاعات بیشتری از آن خواهیم بود.